سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
استکبار جهانی

حوزه/ فرمانده نیروی هوایی ارتش‌ اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین بیانگر وحدت شیعیان در مبارزه با استکبار جهانی است که با تاسی از فرهنگ مقاومت عاشورا در برابر تهدیدات دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع متولیان برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه هوایی شهید ستاری، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی با بیان اینکه سفر اربعین از جهت معنوی و تقویت جنبه‌های ولایی انسان، سفری کم نظیر و بلکه بی نظیر است، گفت: سفر اربعین و دور شدن از دغدغه های کاری و اداری و مسائل روزمره زندگی، فرصت مناسبی برای اندیشیدن در وضعیت و حالات خویشتن است.

وی افزود: دانشجویان جوان باید از لحاظ روحی و معنوی خود را برای سفر معنوی مهمی چون سفر اربعین آماده سازند و قدر این فرصت را بدانند که به کجا می روند؟ برای چه می روند و پا به چه سرزمین مقدسی می گذارند؟

امیر واحدی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین بیانگر وحدت حاضران به‌خصوص شیعیان در مبارزه با استکبار جهانی است که با تاسی از فرهنگ مقاومت عاشورا در برابر تهدیدات و حملات دشمنان اسلام، ایستادگی می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی تصریح کرد: شاید موثرترین کار این باشد که پیاده روی اربعین را با محوریت مربیان صالح و خودساخته، به یک مکتب خودسازی و صاحب هویت برای دانشجویان و جوانان تبدیل کنیم.

وی در پایان این مراسم بر زنده نگه داشتن روحیه حماسی، شجاعت و دلاوری در دانشجویان این دانشگاه، به منظور پرورش افسرانی با روحیه انتقام از ستمکاران، تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha